Zonder meldingen, Geen verbetering van Zorg!

Bij ons kunt u terecht met uw ongenoegen of klacht op het gebied van infecties en hygiëne in de zorginstelling waar u als cliënt of bezoeker mee in aanraking bent gekomen.

Wij lossen geen problemen of klachten op, maar helpen u wel verder. Zo informeren we u over de mogelijkheden uw klacht of probleem op te lossen, beantwoorden we uw vragen en helpen we u met praktische tips.

Wij nemen contact op met de zorgorganisatie en geven uw melding door. Daarna houden we u op de hoogte van de status en de acties die ondernomen worden.

Vul daarom het onderstaande formulier in, verplichte velden.





Uw naam (verplicht)

Je e-mail (verplicht)

Telefoonnummer

Naam zorgorganisatie (verplicht)

Naam locatie (verplicht)

Postcode locatie

Naam afdeling (verplicht)

Waar ziet u verbeterpunten? (verplicht)

Hebt u een gesprek gehad met uw zorgaanbieder?

Indien ja, wie? Indien nee, want?

Bent u tevreden over de uitkomst van het gesprek?

Indien ja, want? Indien nee, want?

Wat wilt u bereiken met uw melding? (verplicht)
(Het is belangrijk om voor uzelf te bepalen wat u wilt bereiken met uw klacht. Maar het helpt ons ook om tot verbeteringen te komen).